31 Januari

Man glömmer snabbt bort hur trött man kan va när man blir väckt varannan timme på natten!
Att jag dessutom inte kan sova på dagen när Moa sover gör det hela ännu tuffare, kan ibland undra hur jag lyckas med konststycket att få TVÅ kräkbarn?
Världens finaste kräkbarn dock! 

Äsch, jag skakar av mig det, sväljer en kanna kaffe och glömmer att jag är trött till det är dags att sova igen.

Idag ska vi åka till Kvidinge och umgås med familjen Norring, tidigare i veckan åkte jag och Moa dit själva, bara massa tjejmys ❤️ däremot så va vi allihopa på familia senare samma dag.
I alla fall, mysigt ska det bli! 

Just nu skulle jag kunna strypa Harley, VARFÖR ska det lekas precis bredvid Moa när hon sover och VARFÖR kan man inte göra det på dagen istället? 
Kan man ge en katt i "gå bort present"? 
Varsågod Sarah ;) 
Det är tur han är söt i alla fall 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0