7 Januari

Idag är jag en aning trött, sov kasst inatt eller när jag väl fick sova sov jag gott som fasen! 
Moa va lite svår sövd igår och vaknade så fort jag la henne ifrån mig, så inte förrän 12 fick jag stänga mina ögon, å gott va de! 
Upp tidigt för Johannes skulle jobba och Liam till dagis, trodde jag! 
Det är planeringsdag idag = inget dagis! 
Snacka om att man är helt disträ och inte har koll på någonting alls! 

Mina små guldklimpar sover och jag kollar runder på nätet lite, är ju hemskt sugen på att klicka hem massa kläder till Moa. Rosa rosa rosa 😍
Men jag får hålla fingrarna i styr, istället ska vi åka och kolla på en ny soffa när Johannes slutat, soffan vi har nu har gjort sitt känns det som, den är dessutom för liten, och som ni vet så växer vår familj lite titt som tätt ;) 
Alla vill ju få plats i soffan! 

Vill ha ett nytt soffbord också, gärna ett vitt men det kommer vi inte köpa.
Dels för att vi har så små barn med kladdiga fingrar som ofta har lite svårt att hålla tuchpennorna i styr.
Liam är snart stor nog att kunna sköta sig, men så kommer Moa upp i kladdåldern så det kan lika bra vänta.
Vi får ha kvar vårt sletna Ikea bord ett tag till :) 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0