Typiskt

Den 23 November, exakt en månad efter att Liam föddes va jag ute och gick en långpromenad med honom i vagnen. 
Det gick bra och innan dess hade vi varit ute fler gånger, på mindre rundor.

På lördag är det den 17 Januari, en månad efter att Moa föddes och jag kan fortfarande bara drömma om mina promenader! Det suger, verkligen! 

Trots att mitt snitt blev inflammerat och började vara och blöda efter att ha öppnat sig lite i kanterna va jag ändå läkt tidigare än denna gången då jag bara blev klippt och sydd 5 stygn på utsidan, desto mer inuti. 
Att möget ännu en gång "öppnat" sig och blöder hela tiden gör mig så ledsen och arg! 
Den enda anledningen till att jag valde att föda vanligt va för att jag ville kunna leva mitt liv i samma takt som innan mycket fortare än vad jag kunde efter förlossningen med Liam. Tji fick jag! 
Min kropp är sämst på att läka och sämst på att föda barn! 
Däremot är den bättre på att baka dom i nio månader, för bra blev dom ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0