18 Juli

Det enda negativa med sommaren - Grannarna har semester!! Dom hänger fantomme i trädgården varenda kväll och grillar i sin lilla klotgrill med sina plastmöbler. Kul för dom! Men en annan är ju inte så social och vill inte heja eller prata varenda gång jag ska ut. 
Och ikväll har dom dessutom musik, vafan! 

Känner mig som världens gnällkärring men, MINA BARN FÖRSÖKER SOVA!! 

Och hur gör jag med kvällsrundan? Låter Tyson skita där dom sitter? För det brukar han göra! Inte fasen kan jag gå längre bort med två sovande barn ensamma i lägenheten. Hannes är i Värnamo. 

Jag får väl sitta här o glo till dom packat ihopa sig och gått in.. En bra film hade suttit fint, problemet är bara att hitta en :)

Har jag förresten sagt att vi ska flytta? Och få en EGEN trädgård!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0