28 Juli

Någon mer än jag som är stressad över vinterkläder? Det är ju trots allt snart augusti och man skulle kunna tro att hösten redan kommit. 

Nu till mitt jätte jobbiga dilemma ;)
Jag har en overall som Liam hade när han va 1 år i storlek 86. 
Jag tänkte då att nästa barn, som blev en liten Moa, (med betoning på liten, om man jämför dom) skulle ha den overallen denna vintern.. Hon kommer förmodligen ha storlek 74 i höst, kanske 80 när hon fyller 1 alltså är 86 mega stort! Provade den på henne innan, men hennes armar kom inte ens halvvägs ut.. 
Frågan är då om jag ska köpa en ny vinteroverall eller om jag kan nöja mig med en vindfleeceoverall så länge.. Hon kommer ju inte va uppe och springa, tror jag inte i alla fall! 

Tänkte va ute i god tid i år så sakerna inte hinner ta slut när jag väl fått tummen ur. 
MEN, hur gör jag!!??? 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0