3 Juli

Ännu en underbart varm och solig dag, älskar sommar utan att va gravid.. Man kan ju liksom njuta av värmen nu 😂

Vi har bara varit ute i flera dagar nu, mitt skinn njuter inte lika mycket som min själ. Konstigt att jag är så noga med solkräm på Liam medan jag slarvar med mig själv! 

Vi va en vända och åt lunch hemma hos mina föräldrar idag, Moa också, macka med leverpastej åt hon glatt.
Hon vägrar allt vad puréer och gröt heter så nu ger jag upp och tänker redan börja med mackor och lite smått överkokt mat. 
Efteråt cyklade jag och Liam ner till stranden, bara vi! Det är så himla mysigt att få va med bara honom ibland och jag tror faktiskt att han myser lika mycket som jag när han får precis all uppmärksamhet. 

Min lilla drake 💙

Moa gillar också stranden 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0