Bredaryd

Säga vad man vill om vår lägenhet, men det är fan så skönt att komma hem igen efter ett par dagar i skogarna. 

Det är inte lika kallt och ruggigt inomhus som utomhus. Bara att kunna sova utan strumpor utan att frysa av dom stackars tårna! 
Att kunna gå ut utan att trampa på en miljard mördarsniglar (tyckte dock Liam va skitcoolt) 

Vi har åtminstone avverkat många affärer där uppe i skogarna och gjort en massa fynd, precis i min smak! 
Smålänningen är en latjolajban affär, speciellt när dom har rea på just dom
sakerna jag så länge suktat efter.
Det gäller att ha is i magen (eller va snål) ..

Ullared blev också invaderat av en massa Evans och en ynka Andersson. 
Det va kul, men nästa gång tänker jag åka dit själv, helt själv! Så jag kan gå och kolla bland alla hyllor jag tycker om utan att ha någon som stressar iväg till andra ställen. 
Med det menar jag barnkläder och bebisprylar! Vad är roligare att shoppa än det? Hoppas på många fler bebisar i närheten så jag kan få köpa bebisgrejer även när Moa blivit för stor 😉🙏🏼










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0