Bumbo

Jag stod och tittade på bumbon precis, tycker att den mest är i vägen nu eftersom Moa sällan använder den då hon sitter väldigt bra utan och för att hon sitter i matstolen när hon äter. 
Alltså står den bara. 
Min tanke har varit att ge den till någon annan den dagen Moa inte behöver den, men nu vet jag inte längre.. Tänk om vi får en till bebis? Jag har varit bombsäker på att vi bara ska ha två barn, Johannes också - men nu är jag tveksam.

Jag är säker på att vi hade fått en flicka till! Och det är väl klart att vi ska ha en liten Juni också. Eller? 

Johannes säger nej, men han vet inte vad han pratar om! Han tycker det är jobbigt med bebisar, men dom är ju inte bebisar för alltid ;) 

Sista magbilden, tagen under förvärkar ☺️
Tredje gången gillt - så kanske jag också kan få föda ett barn helt naturligt ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0