Tjejmys

Johannes och Liam åkte tillbaka till farfar igår morse så jag och Moa har haft en himla massa tjejmys. 

Saknar min lille prins så det gör ont, han brukar vilja stanna hemma med mig men nu hade han sett en bild på en traktor som hans farfar köpt till honom, och han tycker dock inte att jag är roligare än en traktor! 


Moa har fått fart i rompan dessa dagarna, hon har ålat sig runder sen ett tag tillbaka, men bara några meter och bara runt oss. Men igår började hon ta sig runt i lägenheten själv, innan idag blev jag av med henne, då hittade jag henne inne på Liams rum där hon klättrat upp mot en av hans lekbackar, jätte lycklig va hon och började skratta högt när jag kom runt hörnan 😍 




Pappa fick henne att härma honom också, hon sa titta flera gånger efter honom 😍 det va förmodligen bara en slump, men blödig som man är så kom där en tår! Min lilla bebis börjar bli stor!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0