18 Juni

Dagen har gått i ett och jag är snortrött, har många gånger tyckt att jag fått göra ALLT . Men nu vet jag, jag har ALDRIG behövt göra allt, förrän nu! 

Johannes går runder med världens fetaste bandage på armen och kan knappt ta på sig kläder ens eftersom det tydligen är strängt förbjudet att röra armen, speciellt dom första veckorna efter operationen .. VECKORNA!!!! 

Som tur är så har vi haft fullt upp idag och jag har knappt hunnit tänka på att jag är helt slut förrän nu, när veckans sista kapitel är avslutat och inlämnat.. 

Tack och lov att det är midsommar imorgon och jag kommer va omringad utav dom bästa av dom bästa, mina syskon! 
Syskon med sina respektive och barn - Gud vad vuxet det låter, vi va ju nyss små och bodde hemma alla fyra! 


Selfie, det börjas i tid! 😂







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0