2 Juni

Nu är banden bytta i Liams gamla dopklänning så det ska passa på en liten sessa också 💕
Det roliga är att Liam va 4 månader när han hade den och Moa kommer va 6 månader men ändå mindre än vad Liam va. 
Det är så roligt att gämföra dom och tänka tillbaka på hur det va när Liam va mindre. 


Idag fick jag också lite akut skaffa mig en ny bästis, den andra gav upp så det va bara att bita i det sura äpplet och punga upp några kronor 😓
Här blir liksom inga uppgifter gjorda utan en dator att skriva på, så jag såg det positiva i det hela - när jag är färdig kommer jag tjäna in dom där pengarna igen ;) 

Barnen är lagda så nu är det väl bäst att ta tag i allt som ska göras, lite roligare blir det nu när jag har en ny dator att jobba på i alla fall.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0