6 Juni

Perfekt väder igår, på studenten och allt! 
Sån tur hade inte vi för 6 år sen, men roligt hade jag ändå. 

Igår tog Johannes ena lillebror studenten, Liams favorit farbror så han va super peppad på att titta på honom när han skulle springa ut, däremot blev han lite smårädd när dom stod och hoppade och sjöng på släpen, men traktorerna va hemskt fina! 
Efter att ha firar honom kom vi hem med två trötta barn som somnade nästan direkt, däremot så va natten värre!

Jag förstår inte vad som händer, Moa som sovit hela nätter sen tre månader tillbaka vaknar helt plötsligt jätte ofta och när hon väl sover, sover hon jätte oroligt! 
Tänkte först att det va fler tänder på g, men jag ser ingenting och detta har ändå hållt på en vecka så där borde synas något om det nu är det.. 
Mina ögon är svullna när jag går upp på morgonen och jag känner mig lika trött som när hon va nyfödd.
Moa är också jätte trött och gnällig hela dagarna och skriker hysteriskt om hon inte får va i min famn hela tiden. 
Jag längtar till det är över och hon sover som vanligt igen, mest för hennes egen skull, min (i vanliga fall) glada flicka ❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0