9 Juni

Två uppgifter gjorda och inlämnade, allt gjort ikväll efter barnen lagt sig och det är inte utan att jag är stolt över mig själv! 😄 

Jag har dessutom världens mest stöttande gåbbe här hemma som gör allt han kan för att hjälpa till och underlätta. ❤️ (bäst gör han det när han håller sig borta) Mohaha 

Imorgon blir det en vända om väla med Moa medan Liam är på dagis. 
Nu när värmen börjar komma börjar det bli lite brådis med att uppdatera sommargarderoberna, jag har knappt lagt någon energi på det innan eftersom det varit så tråkigt väder.. Det ångrar jag nu, för nu får jag åka alldeles ensam 😭

Jag har massor på min "måste ha" lista så det kanske är bäst att åka i lugn och ro så jag kommer hem med allt som behövs. 
Moa har inte ens en solhatt liksom! 

👇🏼 Liam hjälpte kommunen med att klippa gräsmattan i tivoliparken på väg till dagis idag, alltid så hjälpsam! 
- förutom när han har "ont", är trött eller helt enkelt bara inte orkar.. Som alltid när jag ber om hjälp med att städa -.- 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0