En sommar utan sol och värme

I ett halvår klarade Moa sig från någon större förkylning, lite snuvig och så har hon varit, men inte så farligt. 
Nu däremot har hon åkt på en hejdundrande förkylning. Stackarn är så hes och har knappt någon röst kvar överhuvudtaget. 

Det ska ju va sommar nu, blagande sol och inga förkylningar! 
Typiskt att sommaren suger när jag är ledig 👎🏼

Vi skulle åkt till Johannes farfar idag men har fått ställa in. Släpar inte med lillan när hon inte är kry så det besöket flyttar vi fram till nästa helg istället.

Nu ligger hon och sussar bredvid mig i sängen, 1,5 timme nu och jag är sådär lagom uttråkad men känner mig inte alls trygg med att lämna denna lilla virvelvinden ensam i vår säng! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0