Flickrum

Tanken är att Moa ska få ett eget rum och eftersom vi inte har något till henne förutom säng och byrå så satt jag mig igår kväll och letade matta. 
Som vanligt när jag vill ha något så föreställer jag mig det i huvudet, super snyggt! Men när jag sen ska hitta det jag vill ha är det nästintill omöjligt! 





Det enda jag vet är att den ska va rund och rosa. 
Den första fastnade jag för, så klart dyrast av alla men helt slutsåld (ett tecken?) 
Så nu lutar det åt den med stjärnor, skulle vilja ha den aningen ljusare men jag kanske ska sluta va så krävande? 
Vilken tycker ni är snyggast? Eller ännu bättre, ge mig förslag på andra snygga mattor 😅

Det kanske också blir för mycket stjärnor eftersom hon ska ha detta 👇🏼


Snurrig i huvudet är ett bra sätt att beskriva mig på just nu.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0