God morgon

Har precis svept en kopp kaffe, valde vår största kopp idag, jag kände att det behövdes! Sitter och undrar lite varför inte barnen kan synka sömnen liiite bättre.. 

Liam sover som en prins till 8-9 på morgonen helt plötsligt medan Moa vaknar varannan timme och är mer eller mindre hysterisk, varför? 
Efter lite googlande har jag förstått att det är vanligt att sömnen blir sämre i den åldern hon är i nu, dock så är det inget jag minns sen Liam va bebis. 
Å andra sidan kanske det är bra, för med en svår första bebis kanske det aldrig hade blivit en andra ;) 

Först tänder sen vaccination och ännu mer tänder för att sen bli förkyld och nu detta, ibland längtar jag lite till hon är lika stor som Liam. 
Det är tur att dagarna väger upp nätterna, för då är hon underbar 🌸







Trots sömnlösa nätter och full håll igång på dagarna, så älskar jag dom så mycket mer än jag trodde va möjligt! MINA älsklingar ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0