Moa Viktoria Mona Evans

Det är mysigt, men så otroligt skönt när det är gjort! Dop alltså. 

I söndags döptes Moa, hon skötte sig exemplariskt och va glad och snäll hela dagen. Det tackar jag tand nr.2 för som äntligen efter många om och men ville komma upp bara någon dag innan! 
Liam va också jätte duktig hela dagen, han va med mig innan dopet för att göra i ordning lokalen som "dopfesten" skulle va i, han är så hjälpsam och snäll min älskade pojke ❤️
I kyrkan fick han hälla upp dopvattnet, det hade han stolt berättat för alla han träffade på förmiddagen att han skulle få göra. 

Liam och Nenne 💕


Pappa och Moa 😍


Min minsta kusin (som är längre än mig, konstig känsla!) och min snygga lillebror 💕




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0