Ute i god tid

Vi har börjat köpa födelsedagspresenter och julklappar redan nu, känns lite bisarrt men vad gör man inte för att slippa tömma plånkan årets sista månader 😅 
I alla fall så har jag fastnat för maileg kaninerna! När jag såg en sån första gången så tyckte jag den va gräslig men ju mer jag tittade ju mer fastnade jag! Synd att dom är så dyra, det är ju trots allt bara ett gosedjur så det tåls att tänka på. 
Men känner jag mig själv rätt så har vi en sån i brevlådan om ett par dagar 😁

Innan Moa fanns tyckte jag att det va så svårt att hitta presenter till Liam, kändes som jag bara hittade massa flickiga saker men nu när jag kan köpa flickiga saker så hittar jag bara till Liam. 
Det kan ju bero på åldern också, det är lättare att hitta saker till en treåring än till en ettåring 😜





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0