10 Mars

Jag älskar denna tiden, bebistiden.
När hon sover i famnen, ler med hela huvudet så fort hon ser mig, myser i vagnen medan jag går med Tyson.. Ja, listan kan göras lång.
MEN jag längtar till jag kan va uppe på kvällen utan att få ångest över att jag snart ska gå upp igen.
Tidiga morgnar gör mig ingenting, det är rundorna på nätterna som gör mig trött.
När klockan är 10 får jag nästan panik om jag inte sover än, då är det ju "bara" 3-4 timmar innan jag ska upp igen..

Och så är det ju så att Moa har fått för sig att mellan 4 och 5 på morgonen är en lagom tid att bajsa på, helt ärligt?! Sluta med det! Då ska man sova, inte bajsa.. 

Ända sen jag fick höra Moa skratta försöker jag få henne till att göra det igen, det går sisådär får jag väl erkänna, hon undrar nog mest fall jag är dum i huvudet eller något.
Vem fan skrattar när man säger "heeeeeeeeeeeej, jassssååå, ooooojdå, heeeeeeeeej" .. Nä, inte Moa i alla fall! 
Och försöker jag kittla henne rynkar hon pannan och tittar skitallvarligt på mig "LÄGG AV MAMMA" 

Nä, jag ska nog från och med nu vänta ut det, hon skrattar väl igen, så småningom ;) 

Snart halv 10, sängen kallar! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0