16 Mars

Måndag morgon, igen! Helgerna springer iväg och samtidigt som jag älskar att ha Hannes hemma med oss hela dagen är det ganska skönt när han går till jobb igen, jag får liksom mer gjort när han inte är hemma :) 

Fast just nu händer här inte så himla mycket, Liam och jag kollar på bompa, han dricker menging (välling) och jag kollar igenom telefonen, morgonrutiner! Haha
Moa sover än, hon väckte mig runt 4 och när jag väl fått henne att somna om så vakna Liam, som tur är så kunde jag ligga och dra mig ända till 7 när Hannes skulle gå. 

Jag har mega mycket tvätt att ta tag i, tyvärr har jag inte tvättstugan förrän på torsdag så idag får mamma äran att köra ett par maskiner till mig. 
Har jag sagt att jag avskyr att bo i lägenhet? För det gör jag! 
Tack vare att mamma tar tvätten får jag chansen att damsuga och torka golven, ett nödvändigt ont när man har en vild 2åring och ett mindre zoo hemma. 
Kanske till och med hinner tvätta fönsterna. 

Nu vaknade chefen till liv. 
"Mamma, kom! Jeka lejo." 

Gissa vad det betyder







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0