17 Mars

Idag blir vår prinsessa tre månader, fattar knappt att det redan gått tre månader sen jag fick henne kladdig med världens bula i huvudet upp på min mage, helt perfekt och underbar! 
Minns fortfarande känslan när hon drogs ut, och när jag tittar på henne tycker jag hon är lika liten än, bara lite knubbigare.




Idag skulle vi varit på BVC men vi avbokade det igår, det känns inte rättvist att plåga henne mer med vaccination spruta och biverkningar nu när hon redan är förkyld och hängig, hon kräker mycket i vanliga fall, men nu kräks hon mer, mest slem. 
Så vi fick en ny tid i nästa vecka, hoppas på en mindre slemmig Moa då :)

Som vanligt så är det bara jag och Moa vakna, Liam har slutat sova middag när han inte är på dagis, så han får sova så länge han kan nu. 
Jag har honom fortfarande hemma från dagis, först va han förkyld, tur i oturen nu med facit i handen för på dagis går det maginfluensa! 
Blörk! 
Tar inga risker. 

Tre månaders donnan har fattat hur man vänder sig från rygg till mage nu också, så att byta blöja på henne är numera ett helt projekt för hon ligger minsann aldrig still längre.. 
Och hon vägrar ligga ner i famnen och mysa, ska tvunget sitta upp och se.
Tur jag har njutit av varenda sekund som spädis, för nu går det i rasande fart :) 

Idag har Moa på sig Liams gamla kläder, jag älskar byxorna, dom mysigaste bebisbraxen jag har haft.. Synd bara att dom inte är snyggare haha! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0