20 Mars

Hela mitt Facebook och instagram flöde är fullproppat med massa olikfärgade strumpor, självklart har min lilla familj också varit annorlunda idag, alla förutom Johannes för han har inget annat än svarta strumpor. 


Förutom att ha olika strumpor så har jag och barnen hängt med mormor hela förmiddagen, vi körde runt på lite olika ärenden, ett inom väla och självklart va jag tvungen att titta liiiiite på kläder till Liam och Moa, Kappahl hade 25% på barnkläder, kan man stå emot då? - När man knappt ens kan stå emot på ordinarie pris liksom! 
Så Moa fick bland annat en ny vår mössa! 
Jag hade siktet inställt på en helt annan mössa egentligen, men tycker hon passar så himla mycket bättre i lite skarpare färger.
Fredagsfin va hon också, måste ju klä upp sig för mormor! 
Liam va också fredagsfin, han valde kläder själv idag, dessutom så hittade han sitt lyckohalsband som han fick av mamma och pappa när han föddes och det skulle ju självklart på! 






Imorgon skulle vi åkt till centersyd med Sarah och hennes familj, men planerna ändrades.
Alltså vet jag en liten kille som kommer bli sååå besviken när han vaknar imorgonbitti.
Det enda han har tjabbat om idag är att leka med Lias och Sawa 😅

Nu är i alla fall båda barnen lagda och vi ska fredagsmysa framför tvn! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0