21 Mars

Att gå på väla en lördag när många fått pengar och när vädret är tråkigt är något jag hoppas jag slipper igen. 
Åtminstone med en vild Liam som varken ser eller hör, utan bara springer! 

Fick tag på det vi skulle ha i alla fall.
Är mycket nöjd med skorna vi hittade till Liam, han har fått luffa runt i gummistövlar och vinterstövlar för dom andra hade visst blivit för små..  
Fyndade två par för 299kr, likadana men olika färg, perfekt att ha att byta med och alldeles lagom pris för att kunna skita ner på dagis 👌 
Dessutom så tycker jag att dom är snygga!


Köpte med min lite pyssel hem och medan Johannes tog Moa en runda i vagnen lät jag Liam kladda med fingerfärg medan jag tänkte klippa o klistra. 
Gav honom en pensel och av någon annledning så trodde jag att han skulle måla fint trots att han ALLTID kladdar.. 
Han målade dock fint ett litet tag, men kladda hann han också med! 


Jag fick en mycket vacker kruka att ställa i fönsterkarmen i alla fall, lätt värt kladdet! 





Kommentarer
linda h

Jag tror att Ella har likadana skor..fast hennes är rosa och lila..supernöjd med dom är jag..hon går bra i dom :) fin din kruka blev..jag hade fått panik om Ella kladdat så haha..jag e sån tradig morsa;)

Svar: Ja jag är också jätte nöjd! Sådär löjligt stolt över mig själv när jag hittar såna bra grejer :)
Haha äsch, det är inte så farligt. Kom du hit med henne så ska hon få kladda, här ser redan förjävligt ut ändå ;)
Denice

2015-03-21 @ 21:17:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0