24 Mars

Rena rama semestern! 
Liam är på dagis idag för första gången denna månaden, idag är det lugnt och skönt men jag tvivlar starkt på att jag kommer tycka det imorgon och på torsdag.. Jag blir uttråkad för lätt! 
Men just för att Liam slutat sova middag när han är hemma så är det full rulle hela dagarna, ganska mycket gnäll ett tag på eftermiddagen när han är trött men nattningen går fort och han somnar gott. 
Innan skulle både jag och Johannes klappa honom på magen innan han somna, han skulle dricka jäääätte mycket välling och ligga och prata mega mycket, gärna också springa fram och tillbaka för att ge godnatt pussar till hela familjen inklusive djuren.
Och välja ut vilka leksaker som skulle sova med honom i sängen.

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, andra program är barnprogram! Bara en sån sak liksom xD 

Johannes ska jobba över idag, en hel dag och det känns jätte konstigt men samtidigt är det ju så dom flesta har det.
Så idag blir det snabb-mellis när jag har hämtat hem Liam, våfflor! Det går alltid hem ;) 

Under tiden han är och busar av sig så sköter jag och Moa tvätten, hon är mindre road utav det men är så illa tvungen att följa med! 
När jag ändå va i källaren passade jag på att ta upp bumbostolen, den va latjolajban och Moa skrattade med hela huet när hon satt i den.
Dock så är jag så fjantig att jag gärna vill köpa en ny, hon borde ju ha en rosa inte grön! 
Får se vad Johannes tycker om det förslaget, förmodligen att jag är dum i huvudet..... 

På tal om det, igår kom jag och berättade en sak för Johannes, då tittade han bara på mig och suckade "alltså, ibland kan jag bli fruktansvärt irriterad på dig" 
Då hade han tydligen 10 minuter tidigare pratat om just det! 
Jaså, svarade jag, vad sa du då?.. Vad svarade jag då? 
... 
Pappas flicka - bara han och jag kan stänga av öronen och svara utan att egentligen lyssna ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0