27 Mars

Jösses! Vilken dag! 
Jag skrev tidigare att jag skulle va hemma själv med barnen i helgen, vilket egentligen inte är så himla konstigt eller ovanligt. 
Dock så vaknade jag imorse med ryggskott, illamående och yrsel.. 
Tänk er då att passa upp på en 2,5 åring och en bebis, alltså två med totalt olika behov som dessutom är på ett helvetes humör. 
Ja - behöver jag ens skriva att jag är trött? Helt totalt jävla slutkörd. 
Unnade mig en Cola ikväll! 

Klockan är 8 och jag funderar på att krypa in i sängen jag också. Inget kul på tv och att sitta här själv i soffan är inte så himla kul. 
Tyson är med Johannes, så inte ens sällskap av honom har jag.

Imorgon ska vi på 80 års kalas, min farfar har alltså fyllt år och min farbror har köpt en iPad till honom. HAHA! 
Vem fan köper en iPad till en 80 åring? Som dessutom inte har något internet och aldrig köpt något liknande själv pga att det är "onödigt" och "dyrt" ...
Undra om han blir glad 😂
Ett par tusingar åt helvete om jag får yttra min åsikt! 

Hela familjen klan ska träffas, alla utom min man så jag hoppas minsann o da att våra barn sköter sig så jag slipper skämmas ;) 

Innan idag satt Liam och kissade på toaletten, han ska alltid leka så vuxen den ungen så helst ska han få sitta där inne själv, klättra upp o ner själv och torka sig själv. 
Idag va däremot dörren öppen och när jag gick förbi och kollade in så satt han med en ruta toalettpapper i händerna, tittar på mig och säger att han läser! Haha alltså! Var får han allt ifrån? 

Han dricker kaffe också, alltså inte riktigt kaffe.
Juice i en kaffekopp och låtsas att det är kaffe.
Jag brukar alltid ha min kopp med på hans rum när vi sitter där och leker på morgonen så nu har han också börjat med det, haha mitt i leken avbryter han och säger att han ska dricka kaffe, så gör han sin vuxen-min och sörplar kaffe xD 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0