29 Mars

Familjen är samlad igen, helgen har gått bra som ensamstående trots ryggskott.
Illamåendet och yrseln satt bara i en dag som tur va, för den dagen kunde jag nog lugnt klassas som världens tråkigaste mamma, fråga själv Liam! 

80års kalaset igår va mysigt, satt som på spikar då dom endast har väldigt fina (och dyra) prydnader, och vi kom in där med 6 vilda barn. 
Liam hade jätte roligt med sina kusiner ända till han störta med huvudet rakt ner i klinkersen, då ville han bara hem.
Idag har han ett mindre charmigt blåmärke mitt i pannan.

Innan idag spontan gjorde jag naglar på väla, känns galet ovant men jag är ändå himla nöjd.
Det va mega längesen jag hade sånt men nu har lusten och orken försvunnit att ta hand om mina egna naglar, så nu får fejk duga ;)


Helt vanliga så jag själv kan måla dom i vilken färg jag känner för, och lika lätt kan jag byta då jag är mästare på att tröttna 👌

Barnen ligger i sina sängar så jag och Johannes ska ha lite söndagsmys till farmen finalen nu, jag har glass, choklad, ostbågar, gurka och dipp hemma.
Undra vilket jag ska välja ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0