31 Mars

Imorse när jag lämnade Liam på dagis berättade dom att dom ska ha lite påskfest imorgon, framförhållningen där!
Eftersom dom inte haft något sånt alls innan tog jag lite förgivet att dom inte skulle fira påsken heller.
Mitt problem i det hela är då vad jag ska klä ut Liam till, påskkärring va min första tanke, givet på påsken! 
Men så visa det sig att jag inte har ett smack hemma till det.. Smink till prickarna är väl det enda liksom! 

Då tänkte jag påskhare, men så har jag inga diadem så jag kan göra kaninöron och Johannes har tagit sönder symaskinen så jag kan inte sy något heller. 
Dagens I-landsproblem! 

Kommer jag inte på något innan kvällen så får jag väl nöja mig med att måla lite röda kinder och prickar på honom ... Åh! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0