5 Mars

Godmorgon världen! 
Det ser ut att bli härligt väder idag, hoppas Liam är piggare så vi kan spendera en liten del av dagen utomhus, frisk luft gör nog bara denna förkylda familjen gott! 

Däremot så har inte natten varit lika härlig, jag har vaknat till och från hela tiden, Moa har varit duktig men Johannes och Tyson har snarkat och så undrar jag vad jag tänkte när jag valde att använda mitt höger öra som nåldyna, det är ju mitt sov-öra! 
Det är liksom inte lika skönt att sova på andra sidan. 

MEN vad gör det om hundra år? Idag vaknade jag och Moa 5 för att starta dagen, jag tyckte dock att vi kunde sovit en eller två timmar längre, men när hon fick hicka så gav jag upp!
Så nu sitter vi här på golvet i vardagsrummet och kollar på Nyhetsmorgon och dricker kaffe, Moa snackar mest skit, känner på mig att hennes mun kommer gå i ett när hon väl får rätt på det där med pratet ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0