9 Mars

En smått deprimerad mamma med två febriga barn blev genast på så mycket gladare humör när jag för första gången fick höra Moa skratta! 
Den känslan alltså! Blödig som man är så satt jag här och böla medan hon skrattade åt mig, fina fina flicka ❤️

Finns inget bättre än att se sina barn va glada och lyckliga!

Solen skiner idag och vi sitter inomhus med snoriga näsor och feber, men försöker ändå suga upp så mycket som möjligt av det fina vädret genom att ha fönsterna öppna! 
Haha, kände man inte sig innestängd innan så gör man väl det nu! 

Jag ska ta Moa i vagnen i eftermiddag i alla fall, tyson måste ju ut även om vi andra är sjuka, frisk luft gör nog lillan bara gott och jag behöver dallra litta på fittet, så en promenad är bokad! 

Nu blir det middag, och sen ska jag köpa plastblommor! 
Alla levande växter som kommer innanför dessa dörrar bara vissnar, trött på det och ska sluta inbilla mig att jag har "gröna" fingrar ;) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0