Mycket bus i en liten kropp

Vi kommer förmodligen skratta åt det när barnen är stora, men nu är jag bara arg. 
Moa satt i babysittern och Liam sprang runt och lekte medan jag förberedde inför natten. 
Utan att jag såg hämtade han grus från kattlådan och gick och smulade det över Moas huvud. Ungajäkel! 
Det är ju skitäckligt!
Hon är tre månader gammal och detta är inte ens första gången hon är måltavla för Liams bus. 
Sist ritade han på henne, som tur va så gjorde han det med en gul penna så det syntets inte jätte mycket. Men ändå..

En riktig retsticka är vad han är, det tar inte lång tid innan han hittar ömtåliga punkter hos folk, Chanel tillexempel, henne går han runt och petar på sådär mega jobbigt hela tiden för hon får panik.. Och det är ju jätte kul när man heter Liam! 

På dagis berättade dom en gång att han gick och fyllde en spann med sand sen raka vägen fram till närmsta barn och tömde skiten rätt över huvudet på det, det gjorde han om och om igen trots att dom sa till honom. 

Tur man inte tillämpar skamvrån längre, för då hade minsann min buse stått där alltid. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0