20 Maj

Varför ligga ner och titta på sakerna när man kan sitta upp och smaka på dom? 


Idag har jag och Moa varit på mammaträff på BVC, jag tycker det är ganska kul att få träffa andra mammor som man (oftast) inte har träffat eller pratat med innan. 

Men under hela graviditeten sprang jag på en annan tjej som också va gravid, hon hade ett planerat kejsarsnitt att se fram emot och vi pratade en del om lite allt möjligt varje gång vi sågs.
Rätt som det är så springer vi på dom på förlossningen också, hur komiskt är inte det?
Våra bebisar föddes på samma dag, och idag så satt hon där i rummet när jag kom in. Ödet! 
Hon har dessutom en pojke i samma ålder som Liam också. 

Efter den träffen åkte jag och Johannes till city gross för att handla lite till maten.. 1000kr fattigare kom vi ut där i från! Vafan! Det va det barnbidraget det 😅 
Vi åt tacos, har aldrig någonsin ätit så dyr tacos förr. 

Och så fick jag en "blomma" av Liam idag.
Blir sådär töntigt lycklig för såna konstiga saker när det är han som kommer med det! ❤️ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0