27 Maj

Två avsnitt ex on the beach är avverkade och sängen kallar på mig efter en sömnsnål natt och en lång dag.

Vi har egentligen inte gjort så värst mycket idag ändå har energin hos oss alla sinat fram emot kvällen. 
Imorgon hoppas jag att vi alla är pigga och glada för då har vi massor som ska göras.

För första gången i Liams liv ska han få åka buss, han älskar bussar, allt som brummar egentligen. 
Och han tjatar om att åka buss, så jag tänkte ta barnen och åka gratis bussen hem till Frida och Nenne imorgon bitti med bullar. 
Gratis bussen bara för att den kör precis utanför Frida 😅

Sen ska jag och mamma göra lite olika ärenden, främst sånt som har med dopet att göra. 
Ett måste är också nya nappar till Moa, dom självlysande är inte så himla effektiva längre så jag är i stort behov av såna så jag slipper bunkra upp med nappar på nattduksbordet innan jag lägger mig, just nu ligger där nog tre stycken plus en i Moas mun.. 
Man hittar ju inte dom små rackarna mitt i natten 😁





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0