9 Maj

Klockan är snart 11 och jag är ovanligt pigg ikväll. 
Känner att jag borde gå in och lägga mig, men samtidigt känner jag inte alls för det. 
Jag njuter kanske omedvetet av lugnet och av att sitta här själv med bara Tyson medan barnen sover.
Johannes är iväg ikväll och kommer förmodligen inte hem förrän inatt.

Det har varit en bra dag idag, trots att jag har haft hand om tre barn (varav två är fruktansvärt busiga) själv idag. 
Planen va att kolla på djuren på fredriksdal med Liam och Moa, vi tänkte fly hemmet då Johannes vaknade upp som ett litet bi idag, get inte se på hans sura nylle!
Till hans försvar får jag väl också skriva att han fått sova, eller försökt sova, med Liam inatt, och han sover minst sagt INTE lugnt. Liam alltså 😅

Men istället ringde mamma och det hela slutade med att jag tog över ansvaret över Chanel också - hade ju redan två barn att ta hand om, så vad gör det då med ett till liksom! 

Dom alla tre har skött sig alldeles perfekt idag, Liam och Chanel har bara bråkat lite och Moa har mest varit nöjd hela dagen. 





Det jag egentligen ville ha sagt va att jag är ovanligt pigg för att ha varit igång sådär hela dagen. 
3 ungar med 2 års skillnad - Johannes bara skakade på huvudet när jag sa att det har gått bra idag och att vi nu vet att det funkar med 3 barn också.. 

"Vad ville du ha sagt med det" 
 
Att jag behöver en större bil

😂




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0