Redo för en regnig sommar

För ett par dagar sen köpte jag nya gummistövlar till Liam, och detta året kunde jag äntligen köpa den sorten jag ville ha. Dock så fanns där inte så många roliga färger att välja mellan så det fick bli svart. 


Förra året hade Liam för tjocka vader för att kunna få plats i vanliga "höga" stövlar, så jag fick leta upp ett par lägre, dom har dock gjort sitt så ett par nya va precis vad han behövde! 

Imorgon ska jag ringa till dagischefen inom lerbergsenheten, vi vill ha Liam och så småningom Moa, på samma dagis som Chanel går på. 
Det är ett mindre dagis där alla barnen är tillsammans och där dom har en mat-tant som LAGAR maten (tror jag😂).
Jag ångrar att vi inte valde det dagiset från början fast vi tänkte på det men tyckte att det va för långt.
Men eftersom vi vill bo där så småningom och vill ha barnen på lerbergsskolan så känns det ändå bäst, då får han dessutom kompisar som börjar förskolan samtidigt så slipper han komma in som helt ny alldeles ensam när det är dags. 

Håll tummarna för mig så är ni snälla 🙏🏼 Så att jag kan fjäska till mig en plats till hösten och en till våren ☺️✊🏼

Liam fick träffa sin idol Pippi, vem annars? Han fick också välja en film vi skulle köpa i affären idag, gissa vilken han valde och har suttit bänkad från det att vi kom hem med filmen till han skulle lägga sig, PIPPIIIIIII! 
Nu har vi dessvärre alla pippifilmerna, undra vad han ska välja nästa gång jag är så generös 😁






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0