Jösses, som Liam brukar säga

Loppan har fått sin första tand! 
Jag tjatar om det ofta och jag kommer tjata om det mer - HUR kan tiden gå så fort? Hon föddes nyss, och helt plötsligt har hon en tand, sitter själv och står om man håller henne i händerna. 
Snart säger hon väl mamma också 😍

Imorgon är det dags för andra vaccinationen och efter flera nätter med störd sömn på grund av tanden så hoppas jag verkligen hon får sova lugnt och skönt inatt då hon förmodligen kommer åka på feber efter sprutorna. 

Liam älskade att åka buss idag, han va lite orolig och ville hålla min hand hela resan men han tyckte ändå det va latjolajban och vinkade glatt hejdå till chauffören när vi skulle gå av.
Så summan av kardemumman - åka buss ska vi göra fler gånger! Nästa gång tänkte jag ta en utflykt till Helsingborg, gå och titta på båtarna (som han också älskar), äta glass och leka på en rolig lekplats.. Eller något sånt!  
En utflykt blir inte desamma om man tar bilen dit. Halva grejen är ju bussresan 😅








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0