Materiell kärlek

I förra inlägget va det vagnen, i detta inlägget är det ett par byxor! 
Alltså, det pirrar i magen när jag hittar saker jag verkligen vill ha.

Jag har länge velat ha ett par kamouflage byxor till Liam men inte hittat några som passar näbbet.. Men nu, NU har jag hittat dom.
Har en konstig hatkärlek till haremsbyxor, jag skulle nog aldrig använda det själv men på barn är det nästan olagligt sött! 

Jag har dessutom fått godkänt av Johannes att köpa dom, han som hatar haremsbyxor! Enligt honom är det det fulaste som finns men dessa va helt okej! Haha

239kr senare så är dom mina! Hoppas bara att Liam tycker om dom lika mycket som jag 🙏🏼
Han är ju trots allt en väldigt bestämd liten kille. 


Ja, jag ska köpa tubsjalen också, men den får vänta till hösten! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0