Super Viking

Jag-vill-HAAAAAA! 


Och som vanligt tycker Johannes att det är TOTALT utkastade pengar när vi redan har två vagnar.. 
Men BJn är ju både Liam och Moas, Nitron är Liams och nu vill Moa också ha en egen! 
Om ca en månad börjar hon förmodligen sitta upp i vagnen istället, och då vill hon ha denna!!! 
- Han köper inte den förklaringen.

Jag berättade för mamma att hon vill ha den i dop present, hon svarade "vill Moa ha den så ska Moa ha den"
.. 
Men jag tvivlar ju dock lite på att hon faktiskt kommer köpa den 😂

Jag älskar Emmaljunga och det bästa med denna är att man kan ändra färger lite som man själv känner, den påminner lite om buggabo men en sån vill jag inte ha! 
Det enda jag är tveksam till en den ergonomiska sittdelen, jag har aldrig haft en sån innan och har varit lite emot det, utan annledning iof men ändå. 
Andra barn kan sitta i en sån, då kan säkert Moa också :)

Jaja, jag har en månad på mig att övertala johannes! ✊🏼


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0