13

Johannes är jätte nojig och jag får väl erkänna att jag är lite smått road av det. 
Den som läst min blogg en längre tid eller som känner mig privat vet om att jag inte haft jätte lätt att bli gravid och varit tvungen att äta tabletter för att få ägglossning. Min mens är oregelbunden så jag vet sällan när den hälsar på nästa gång.

Det är inget Johannes brytt sig om speciellt innan förrän nu, då han frågar var och varannan dag om den kommit. Han har också nämt att jag kan vara gravid ett par gånger. 
Vilket jag vet att jag inte är, såfall skulle det vara en graviditet utan några symptom överhuvudtaget. 

Men för skoj skull räknade jag på det här om dagen och om min kropp hade varit "normal" skulle jag kunna vara i vecka 13 med beräknad födsel den 2 Juni.. Det roliga med det är att jag länge har sagt att om vi skaffar fler barn kommer det bli en flicka till och att hon ska heta just Juni! Blir det en liten Juni i juni tro? 😂 

Tro nu inget! För här blir inga fler barn :) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0