Dagarna

I måndags höjde Johannes sin tjänst på jobbet, vilken lycka!
Att han ens klarar av det plus att vi får mer slantar på kontot, det är inget man tackar nej till som mammaledig och sjukskriven! 

Men gud vilken omställning. Från att han kommit hem vid lunch varje dag är han inte hemma förrän det börjar bli mörkt nu, jag har inte förrän nu förstått hur bortskämd jag egentligen varit innan. 
Båda barnen har varit dåliga i veckan också så jag har haft Liam hemma från dagis, vi har isolerat och kurerat oss hemma så dom var trötta och uttråkade på samma gång och denna morsan är minst sagt slut! 

Nu är jag glad att det är helg och att Johannes har två dagar hemma med oss. Tänka sig att till och med jag uppskattar helgerna nu som alla pratat så gott om, det har ju varit fredag hela veckan för mig innan ;) 


Jag känner mig verkligen som en hemmafru nu.
Idag var det kaos i köket. Två barn varav den ena var vansinnig så fort hon inte fick va i famnen, en hund, bakning, vattenlek och matlagning i ett litet kök. Men det blev trots allt bullar och middag av det 😅






Liams dagisfoto har kommit, världens finaste kille ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0