18 Oktober

Idag var det säsongspremiär för Solsidan, alla verkar helt galna i den serien men jag har aldrig riktigt förstått varför. 
Ikväll gav jag det ett nytt försök i alla fall och vet ni vad? Det var inte bra denna gången heller... Nä, jag håller mig till bonde söker fru och teen mom 😜

Denna helgen har varit den segaste på länge, jag vet inte riktigt varför men mitt humör är skit kasst och har varit i ett par dagar. Lätt irriterad och fullkomligt vansinnig när jag har nått gränsen (som varit ganska lätt att nå nu).
Ovanpå mitt mega dåliga humör får jag sån ångest över att jag inte är sådär pigg och glad som jag annars är.
Imorgon är det en ny vecka och då ser jag fram emot ett bättre humör 👌🏼

Och vad är bättre än att städa och rensa när man är irriterad, effektivt och enkelt blir det. Jag passade på att rensa på Liams rum, han sparar på allt han hittar och Moa äter allt hon kan stoppa i munnen. När hon här om dagen kräktes efter att ha stoppat något i munnen så fick jag nog. Allt smått är borta och alla lådor är sorterade, små saker han leker med finns på hyllor så pass högt upp att Moa inte kan nå det. 

Liam är gnällig ikväll, han la sig 7 och har redan vaknat och varit ledsen 2 gånger.. Jag hoppas verkligen inte han håller på att bli sjuk, han fyller ju snart år och vem vill vara sjuk på sin födelsedag. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0