Kvalitetstid hos tandläkaren

Igår var jag med Liam hos tandläkaren för första gången, det gick bra! Han hade så många tänder som han ska och alla såg rena o fina ut sa tandläkaren. 
När han tog fram en maskin som borstar tänderna och satte igång den hörde jag Liam fråga tyst som en mus "det gör inte jätte ont?" Aawh! 
Lillpellen ❤️
Det händer så sällan att jag och Liam är iväg själva, det är så himla mysigt och jag har så svårt att förstå att han är så stor. Njuter av varenda sekund. Det är såklart mysigt när Moa är med också, men det är något visst med att få umgås med honom själv och kunna fokusera på bara honom till 110% när det händer så sällan. 


Tänk vad man tog för givet när man va yngre, jag vet inte hur det va med er, men jag brukade planera vad mina barn skulle heta, inte en tanke på att jag kanske inte skulle få några och när man planerade barn, inte en tanke på att det skulle va svårt. "Alla får väl ägglossning! Eller?" 
Jag läste om ett par som precis genomgått två misslyckade Ivf försök, kan inte ens föreställa mig vad dom går igenom.
Man tar mycket för givet här i livet. 

Och på tal om namnen, jag som va så säker på att min son skulle heta Elias innan jag blev gravid. Och skulle jag få en flicka skulle hon heta Wilma, Lexie eller Selma.. Det blev Moa, som inte ens är lite likt dom namnen 😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0