Long time no see đŸ‘‹đŸŒ

Statistiken har sjunkit den senaste tiden.. Jag förstĂ„r det, för vem fan vill följa en blogg som inte uppdateras?! 

Jag har bytt telefon ett par gĂ„nger sen sist och inte riktigt brytt mig om att installera blogg appen förrĂ€n nu, lite dötid mellan nattning och mitt tv-program ;) 

IgĂ„r la vĂ„r nygamla diskmaskin ner sĂ„ idag Ă„kte vi raka vĂ€gen och köpte en ny, nĂ€r man vĂ€l börjat anvĂ€nda diskmaskin kan man ju inte sluta! Herregud med disk vi samlar pĂ„ oss och nu Ă€r det svĂ„rt att förstĂ„ att för bara en mĂ„nad sen stod vi i köket halva dagarna och diskade. 

NĂ€r man Ă€ndĂ„ Ă€r pĂ„ VĂ€laomrĂ„det Ă€r det ju nĂ€stan obligatoriskt att gĂ„ in i typ alla affĂ€rer.. Idag blev det lite too much sĂ„ nu fĂ„r vi leva pĂ„ knĂ€ckebröd resten av mĂ„naden, kul kalas Liam fĂ„r precis innan löning ;) haha skĂ€mt o sido. 
Som vanligt nÀr jag handlar sÄ intalar jag mig sjÀlv (och Johannes) att "det Àr ju saker vi behöver"..
Dagens miss va en tröja jag hittade till Moa pĂ„ rea, det va visst inte alls rea utan bara en lapp dom klistrat över euro priset! Men det upptĂ€ckte jag inte förrĂ€n vi va hemma ;) 

För lĂ„nga gardiner plockade jag ocksĂ„ pĂ„ mig, alla gardiner Ă€r för lĂ„nga i denna lĂ€genheten, men dessa va liksom galet lĂ„nga! Typ brudslöja slĂ€pandes i marken lĂ„nga! 
Tur att jag har min syster 30 sekunder bort som mer Ă€n gĂ€rna plockar fram symaskinen. 

Köpte ocksĂ„ ett tre-pack ljus pĂ„ IKEA, och mĂ€rkte inte förrĂ€n jag packade upp dom hemma att det va doftljus. VAFAN! 
Allt doftar pĂ„ Ikea, sĂ„ hur ska man kunna veta vad som Ă€r doftljus och inte. 


Tur att mina barn gillar att shoppa lika mycket som jag 😄





Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0