Monsterkalas

Nu har jag parkerat rompan i soffan efter ett par fartfyllda dagar. Jag tror alltid att jag har allt under kontroll men när det närmar sig så är jag helt lost med 1000 saker att göra samtidigt! 

Vi har numera en 3åring i huset, hur galet är inte det? Våran bebis är liksom ett barn nu 😍 
Födelsedagen igår spenderade vi med Frida och Chanel, Liam fick många fina presenter och eftersom kalaset skulle vara idag så köpte vi en mega stor negerboll till honom, mycket impad var han! 


Idag har vi haft hemmet fullt av monster, ätit monsterkakor och lekt med monster leksaker.. Med andra ord, haft ett mycket lyckat monsterkalas med släkten och det va en nöjd och trött Liam som somnade ikväll. 













Undrar ni varför jag inte var läbbigare än sådär så var det för Moas skull, som vanligt hade jag värsta planen på min utklädnad också men så slog det mig att jag inte gärna ville skrämma min egen dotter (som blev rädd för mig bara jag klippte av mitt långa hår) så för detta året fick det duga med horn 😂 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0