Sockerfylla

Nu tror jag att jag ätit godis för resten av månaden, eller året! 
Varför är det alltid så, att när jag varit skitduktig ett tag så "belönar" jag mig själv genom att trycka munnen full med godis, det värsta är väl att man fortsätter äta fast man är nöjd.. Jaja, nya tag 😅🍭

Ovan på det så kom Anton och Linnea hit med åtta olika sorters kakor innan idag, ÅTTA!!! Det är Anton i ett nötskal, försöka tillfredställa allas smaker, det är ju gulligt, mindre gulligt när allt är slut. 

Jag inbillar mig säkert, men jag känner mig mycket klarare i huvudet när jag inte ätit massa skit. 
Som en sockerfylla. Nu efter allt är jag sugen på kaffe, ersätter det ena suget med ett annat, dock så kan man väl leva lite nyttigare på ett par koppar kaffe om dagen istället för en påse godis ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0