Böcker

Jag cyklade inom biblioteket idag för jag behövde låna en engelsk ordbok så jag passade på att låna hem ett par böcker till Liam också. Han älskar att höra på en saga på kvällen medan han dricker välling, ofta blir det samma om och om igen, tjatigt var ordet! 
Det är rena rama chansningen att låna utan att han själv är med men dessa böckerna blev poppis! Han vakta dom så att lillsyrran inte skulle kunna lägga tassarna på dom hela eftermiddagen ;) 
Och när jag läste den ena av dom nu vid läggning skrattade han så högt att Moa vaknade 😂😍


Nu när min bil är söndrig så är det jag och min plåthäst! Jag älskar det. 
Dock inte idag när jag skulle ett par olika ärenden samtidigt som det började ösregna! 
Det är den enda gången jag faktiskt hellre hade velat bo inne i Höganäs än Lerberget 🚲🌧


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0