När kommer våren?

Idag var första dagen på lite mer än en vecka som Moas temp har varit under 38° (peppar peppar) utan alvedon. 

Istället har Liams stigit -.- det går bara runt, runt och runt känns det som! Jag är så galet redo för våren och sommaren nu känner jag! Vill inte se mer snor på flera år 😅

Så, som ni förstår så har här inte hänt allt för mycket hemma hos oss den senaste veckan. Ovanpå det så la både tv och internet ner förra helgen! Vilken panik alltså! Inget Netflix till sjuka barn så vi har fått kolla på sletna dvd skivor hela veckan.. 

Vi blev dock invaderade av en myrstack tidigare i veckan, lite aktion faktiskt! Dom har varit här ett par veckor men nu blev det lite väl extremt för vår del. Jag gjorde inte mycket annat än att mosa myror ett par dagar innan Anticimex kom med mirakelmedel. Att jag tryckte upp toapapper under listerna hjälpte visst inte 😉
Medan jag mosade myror så gömde Liam dom för mig, jag fick alltså inte döda dom för det var hans "familj".. Trötta mig! 😂 

Idag var vi trots allt ute och lufta oss en stund. Vi åkte med mamma till Maxi och sen till sy affären på söder för att köpa spets band. Så nu till dagens dilemma.. Med eller utan spets?! 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0