Tokio buffé med min blivande

Fördelen med att plugga hemifrån - jag och Johannes kan äta lunch ihop, ute, ensamma och sist men absolut inte minst, i lugn och ro! Det har nog inte hänt på snart 3,5 år. 

Nackdelen. Hur fan skriver man en analys? När jag har googlat mig blå utan resultat börjar jag bli lite smått galen. Jag har galet mycket att göra, och det underlättar verkligen INTE att jag knappt ens vet vad en analys är, jag var nog 16 eller möjligtvis 17 år gammal när jag gjorde det sist. Men jo, jag vet vad det är och jag vet hur man gör MEN jag vill se och läsa en färdig, är det för mycket begärt Mr Google? 

Nu har jag betat mig igenom en hel jäkla roman, PÅ ENGELSKA!!! Det skulle väl också vara fan om det är den förbannade analysen jag snubblar på. Jag har inte läst en hel bok i skolan i hela mitt liv, och nu när jag faktiskt växt upp och insett hur viktigt det är, då håller jag på att bli galen för att jag inte kan få se ett exempel.. Straffet för att jag varit ung och dum? Ja, jag tror det! 

Önska mig lycka till. För jag lär behöva det 😅


Det är sällan jag bjuder på en bild på mig själv nu för tiden och ni får ha överseende med dom mörka ringarna under ögonen, jag skyller på att jag inte minns sist jag sov en hel natt, men det var någon gång innan jag blev gravid med Moa! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0