Trötter

En söndagsförmiddag när den är som allra bäst! Hela familjen, inklusive Tyson har bokstavligt talat legat i en hög med täcken och kuddar och bara myst. Efter att ha varit vaken halva natten orkar man inte mycket mer, Moa har dessutom också åkt på hostan Liam haft och hennes temp har stigit ytterligare så det blir en hemma vecka för henne nästa vecka också! 

Det är bara så typiskt! Barnen sov som stockar från det att dom somnade 18!!!! Igår kväll tills jag kom hem runt 12 på natten. VARFÖR kunde dom inte fortsätta sova när jag va hemma?! Att sen Johannes åkte iväg med en kompis mitt i natten till mc Donalds, så jag tvunget fick springa mellan deras rum gjorde inte saken bättre. Sen när jag ÄNTLIGEN somnat så vaknar jag av att jag hostar en massa för jag var torr i halsen, det var bara till att masa sig upp ur sängen för att dricka vatten, jag hittade lite godis också, så det var nästan värt det ;) 

Vi hade pannkakslunch med Carro och Andreas igår och på kvällen var jag hemma hos Jenny där vi hade tjejkväll med mat och Melodifestivalen 😍 det är inte svårt att känna sig tacksam över familj och vänner en sån dag! 💞








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0