Vårdag

Nästan tre hela veckor klarade Moa på dagis innan första baksmällen. Dock så är det nog Liam som är mest hängig, med en, som han själv säger, rälig hosta! "Mamma, nu kom det rälig hosta igen" 😂

Så idag har vi bara myst och varit ute i trädgården och lekt i det fina vädret. På knappt tre veckor hann jag sakna dessa dagarna sååå mycket. Så fast jag egentligen inte har tid att bara gå och drälla, så har det varit super skönt! Jag har en fullproppad helg att se fram emot fast jag bara skulle behöva sitta med näsan långt ner i mina böcker efter dessa två sjukdagarna med barnen. Men vad gör väl det om jag istället ligger lite back nästa vecka 😁







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0