Äntligen

Sista timmarna som gräsänka ✌🏼️ det är inte klokt hur mycket man kan sakna någon som samtidigt en annan gång kan gå en på nerverna så man blir galen. 
För det är ju ganska tråkigt att vara ensam, speciellt på kvällarna när barnen lagt sig! 
Tröstar mig med att han tjänar pengar åt mig ;) .. Choklad är också en ganska bra kompis att trösta sig med ensamma kvällar! 

Vår Harley är på rymmen. Hoppas jag i alla fall så att inget hänt honom!! 
Han gick ut i lördags och har inte kommit hem igen.. Det är nackdelen med att ha katt, det är så svårt att ha koll på dom! Jag går här omkring i kvarteret och tittar efter honom överallt vilket förmodligen är helt i onödan. Hoppas han kommer hem snart! 



Ikväll har barnen fiskat i badkaret, latjolajban! Liam hittade en pinne som jag knöt fast ett snöre i, vips så var det ett fiskespö 🎣 Moa roade sig med att dra ut toalettrullen och kasta ner papper i vattnet. Okul att städa efteråt!! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0